Tuesday, July 10, 2012

kebosanan melanda

bosan eh lak ai. rasa nak tidur je. HAHA. bosan sangat tau. sebab hari ni hari selasa, takde customer, orang keje pon tak ramai. sbb tu lahh. biasanya kalau kat rumah mesti sibuk online je kan. tp kt tempat keje ni apa boleh buat selain duduk termenung je. mengantuknye.! arghhhhhhh.! semalam isnin, aku cuti. ahad hari tu boleh pulak mek betty tu ponteng? siot betul. terkontang kanting aku melayan customer yang nak tu lahh, nak ni lahh. wrapping je aku tak buat hari tu sebab mmg tak boleh nak buat. nasib baiklahh ada ramai yang sudi membantu. kak betty ni, kot ye pon nak ponteng tak payah lahh hari ahad. ramai orang kot hari tu. HAHA. tapi alhamdulillah, takde apa masalah lahh. walau pon ada rasa nak nangis jugak hari tu :) thanks to abg hairi, kak yong, miza, kak vina yang sudi membantu :)

pejam celik, pejam celik dah dekat 3 bulan aku keje kat sini. tak sangka jugak boleh tahan lama kat sini. seriously, membe kat sini yang buatkan aku bertahan. thnx korang :)
sekarang ni pegi keje naik teksi. memang lesap lahh jugak rm10 aku tiap2 hari. nasib baik 3x je seminggu :) tadi pegilahh naik teksi, sekali pandang, bukan pakcik biasa tah sapa tah yang pakcik biasa tu hantarkan. pakai kemain smart lg. kalah aku yang berblezer ni. HAHA. dengan kemeja berlengan panjangnya, lengkap dengan shades nya, haha, memang rasa nak gelak. tyme drive memang cover hensem habislahh,. pakcik ni pon. agak-agaklahh, dah tua kot. HAHA. takpelahh kan, nak bekerja memang kne smart2 pon :) aku berfikiran positif. haha. 


No comments:

Post a Comment